czwartek, 19 września 2013

powtórka... z koralikami tile

ostatnio dawno mnie tu nie było ale to nie znaczy że porzuciłam moje koralikowanie ;) po prostu czasami tak jest że pęd życia codziennego nie pozwala nam na zrealizowanie wszystkiego i doba wydaje się taka krótka...;) przedstawię dziś bransoletki, które powstały na zamówienie wg życzenia i są powieleniem poprzednich prac...
pierwsza to fala srebrno niebieska


następnie tile jet w połączeniu z biłlymi koralikami toho 


oraz tile beige w połączeniu z czarnymi superduo

3 komentarze:

  1. Śliczne bransoletki :) Wszystkie prezentują się wspaniale. Nie pracowałam jeszcze z koralikami tile, ale chyba czas najwyższy :))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne, klasyczne i eleganckie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne. Robię trochę. A zaczełam,bo leżało już trochę zepsutych korali w domu 😁

    OdpowiedzUsuń