środa, 19 lutego 2014

po dłuższej przerwie....

Witam ponownie po dłuższej przerwie... ostatnimi czasy zapadłam chyba w sen zimowy ;) (dosłownie ;)) i niestety na moje wieczorne koralikowanie często nie miałam zwyczajnie siły... ale to nie znaczy, że przez cały ten czas tylko spałam ;) udało mi się czasem coś wydziergać... w związku z tym najwyższa pora na aktualizację wpisów na blogu, dziś zaprezentuję wisior wykonany wg  tutorialu znalezionego w sieci (tutaj) połączenie białych perełek z czarnymi koralikami toho





oraz kolejna odsłona caprice w utrzymana w tej samej kolorystyce, klasyczna czerń i białe perełki


3 komentarze:

  1. No witaj :) świetnie Cię rozumie, ja też mam syndrom "zimowego snu" :) wisiorek bardzo fajny, a caprice boska! Chyba też się na taką skuszę, pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny, elegancki komplet. Taka klasyka zawsze się sprawdza. I dobrze, że sen zimowy już się skończył , bo wiosna się zbliża ;). Fajnie, że wróciłaś Kamilko :)

    OdpowiedzUsuń